Τετάρτη 20 Μαΐου 2009
Διαμαρτυρία υπέρ των ζώων
Παρακολουθήστε στιγμιότυπα από τη σημερινή διαμαρτυρία σχετικά με την κακοποίηση των ζώων, που έλαβε χώρα έξω
από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Από την Δυτική Μεσσηνία και τα Φιλιατρά με ειδήσεις και κείμενα που συμβάλλουν στον προβληματισμό κάθε ενεργού πολίτη.
Το e-mail μας: ditikimessinia@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου