Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Αλλά θα ψηφίσω…

Δεν θέλω να πάω να ψηφίσω την Κυριακή.
Δεν θέλω να συμμετέχω στο υπάρχων πολιτικό σύστημα που γίνεται όλο και χειρότερο.
Βαρέθηκα την μετάθεση ευθυνών των πολιτικών.
Βαρέθηκα την αυτοπεποίθηση των πολιτικών .
Βαρέθηκα τα ψέματα των πολιτικών.
Βαρέθηκα το καθεστώς της παρανομίας του ρουσφετιού των πολιτικών.
Βαρέθηκα πολίτες να ψηφίζουν με το συναίσθημα .
Βαρέθηκα πολίτες να κολλάνε σαν τσιμπούρια στο κόμμα μόνο για προσωπικούς στόχους.
Βαρέθηκα πολίτες και πολιτικούς να ταμπουρώνονται στο άσπρο-μαύρο .
Βαρέθηκα τους πολιτικούς να με θεωρούν λωτοφάγο.
Βαρέθηκα να ζώ σε μια χώρα με διεφθαρμένες ακόμα και τις πέτρες.
Βαρέθηκα τους πολίτες οπαδούς κομμάτων.

Βαρέθηκα τον διπλανό μου που θέλει να μου δώσει το ψηφοδέλτιο ,μήπως και κάνω λάθος για το κοινό καλό.
Βαρέθηκα τα μικρά κόμματα να προσαρμόζονται στο παιχνίδι των μεγαλυτέρων κομμάτων.
Βαρέθηκα οι έντιμοι πολιτικοί να καλύπτουν τα λαμόγια της πολιτικής.
Βαρέθηκα οι θεσμοί να είναι υπέρ άνω της πολιτικής ,και στην βορά των πολιτικών.
Βαρέθηκα τους ιδεολογικούς ακροβατισμούς την ώρα που δεν είμαι στο τσίρκο για αναψυχή.
Βαρέθηκα φασιονάριους στο λόγο πολιτικούς που επιβιώνουν μόνο για αυτό.
Βαρέθηκα να μην πιστεύω τα λόγια των πολιτικών.
Βαρέθηκα πολίτες με ένα ρουσφετάκι να γίνονται οπαδοί.
Βαρέθηκα το μαντρί του κόμματος ,και το λύκο που καραδοκεί.
Βαρέθηκα το άπιαστο όνειρο που μου τάζουν.
Βαρέθηκα που οι πολιτικοί ουδεμία σχέση έχουν με τον πολιτισμό.
Τελικά μάλλον ,παίζεται ,χμμμ θα πάω να ψηφίσω δεν θα πάω ?
Θα σας γελάσω ,και δεν το θέλω.
Δέν ξέρω τι ,δεν νοιώθω υποχρέωση σε κανέναν ,οπότε ότι πάρει μέσα ο φάκελος .
Και μην μου πείτε ότι είμαι αναποφάσιστη ,γιατί θα με πληγώσετε και όχι μόνο ,θα μπερδέψετε ευχάριστα και τους δημοσκόπους που μαγειρεύουν νούμερα και πρέπει να βάλουν τα πράγματα σε μία τάξη ,δεν δουλεύουν τσάμπα.
Η ελπίδα απογειώνει μέχρι να αποδειχτεί φρούδα .
nostimi.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου