Το 2000 η εταιρεία Depui, θυγατρική της Johnson & Johnson αγοράζει την Medec, εταιρεία προώθησης ιατροτεχνικών προϊόντων και δύο χρόνια αργότερα αποφασίζεται η αύξηση των προωθητικών πληρωμών στην Ελλάδα – κοινώς των μαύρων χρημάτων - από 20%, που είχε συμφωνηθεί, σε 23% μιας και όπως δηλώνουν στην Καθημερινή της Κυριακής στελέχη της Medec, οι ανταγωνιστές δούλευαν με 30%.
To 2007 το Αμερικανικό Δημόσιο κατηγόρησε την Depui ότι λάδωσε για να προωθήσει τα προϊόντα της σε γιατρούς και αξιωματούχους
του Συστήματος Υγείας των ΗΠΑ. Με αφορμή την υπόθεση αυτή αναδείχτηκε και η «ξεχασμένη» περίπτωση της Ελλάδας, η οποία έχει αρχίσει να απασχολεί τη δικαιοσύνη από τις αρχές του 2009.
Πηγή: Καθημερινή
Το «επάγγελμα» που φοβάται ο Κυριάκος!
Πριν από 4 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου