Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος συνιστά στους καταναλωτές να επιδεικνύουν τη μέγιστη προσοχή κατά την επίσκεψή τους σε ιστοσελίδες τεστ ευφυΐας, κυρίως να εξετάζουν προσεκτικά εάν υπάρχουν επισημάνσεις, ώστε να ενημερώνονται για τους όρους και τις χρεώσεις της παρεχόμενης υπηρεσίας και να αποφεύγουν ανεπιθύμητες χρεώσεις στο λογαριασμό του κινητού τους τηλεφώνου.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος έχει λάβει περίπου 30 καταγγελίες καταναλωτών - συνδρομητών υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας για λήψη σύντομων μηνυμάτων (SMS) από εταιρεία κουίζ - διαγωνισμών, ΝΕΤSMART που εδρεύει στην Κύπρο.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι συνδρομητική και παρέχεται μέσω ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, όπου ο ενδιαφερόμενος συμμετέχοντας, συνηθέστερα, σε κάποιο διαγωνισμό ευφυΐας, συμπληρώνει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου σε κάποιο πεδίο, ώστε να λάβει το αποτέλεσμα του τεστ στο κινητό του τηλέφωνο με SMS. Κατόπιν αυτών, λαμβάνει χρεώσιμα μηνύματα συμμετοχής σε διαγωνισμό.
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή, κατόπιν διερεύνησης του ζητήματος, ενημερώνει για τα ακόλουθα: Στην αρχική ιστοσελίδα της εν λόγω εταιρείας και στο κάτω μέρος αυτής αναγράφονται με σαφήνεια, μεταξύ άλλων, τόσο οι χρεώσεις των ληφθέντων μηνυμάτων, όσο και ο τρόπος με τον οποίο ο χρήστης δύναται, εάν το επιθυμεί, να διακόψει την παροχή της υπηρεσίας.
Εξάλλου, στα πεδία «Γενικοί όροι και Προϋποθέσεις» και «Επικοινωνία» αναγράφονται πληρέστερα οι όροι και ο τρόπος συμμετοχής καθώς και οι χρεώσεις της παρεχόμενης υπηρεσίας, αλλά και συνήθεις ερωτήσεις αναφορικά με την παρεχόμενη υπηρεσία, συμπεριλαμβανομένου και του τρόπου τερματισμού της.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή καθώς και για υποβολή καταγγελιών και ερωτημάτων οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 210 3847253 και 210 3893104.
Newsroom ΔΟΛ
Το «επάγγελμα» που φοβάται ο Κυριάκος!
Πριν από 4 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου