Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο MTV ανακοίνωσαν μια πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία με τον τίτλο «Ευρώπη, μ’ ακούς;», η οποία έχει στόχο να παροτρύνει τους νέους ανθρώπους να εκφράσουν τις απόψεις τους με το να ψηφίσουν στις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τον ερχόμενο Ιούνιο.
Η αποχή κατά τις τελευταίες ευρωεκλογές ανάμεσα σε πολίτες ηλικίας 18 – 24 ετών κινήθηκε στο 40%. Το πρόγραμμα «Ευρώπη, μ’ ακούς;» θα προσφέρει στους νέους ευρωπαίους πλατφόρμες για να εκφράσουν τους εαυτούς τους, για να πουν στην ΕΕ ποιοι είναι και να απευθύνουν τις ανησυχίες, τα όνειρα, τα ιδανικά και τα παράπονά τους προς τις Βρυξέλες.
Η καμπάνια θα κορυφωθεί στις 30 Απριλίου, οπότε νέοι άνθρωποι θα συγκεντρωθούν στο Βερολίνο, το Μιλάνο, την Πράγα και άλλες πόλεις για να παροτρυνθούν να λάβουν μέρος στις εκλογές του Ιούνη. Η καμπάνια ισχυρίζεται ότι οι νέοι άνθρωποι εκφράζουν το τί είναι η Ευρώπη μέσα από την καθημερινή ζωή τους, καθώς, και τις βασικές ανησυχίες τους για το μέλλον και τις προσδοκίες τους από την ΕΕ.
Στις 6 Απριλίου ξεκίνησε μια τηλεοπτική καμπάνια για να ενθαρρύνει τους νέους να εκφράσουν τις σκέψεις και τις ανησυχίες του για την ΕΕ. Τρία σποτάκια που προβάλλονται από τα κανάλια του MTV δείχνουν νέους ανθρώπους να κρεμάνε μεγάφωνα στο Λονδίνο, το Παρίσι και τη Ρώμη και έχουν στόχο να προωθήσουν την έκφραση των νέων ανθρώπων στην ΕΕ και να τους κάνουν να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις της 30ης Απριλίου.
Μέσα από αυτή την καμπάνια οι νέοι άνθρωποι της Ευρώπης θα έχουν τη δυνατότητα να εκφραστούν στην ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε γι’ αυτό. Όσοι δεν μπορούν να παραστούν στις εκδηλώσεις μπορούν να συμμετάσχουν ηλεκτρονικά και να εκφράσουν τη φωνή τους με μηνύματα και βίντεο.
Πηγή: « Ευρώπη, μ’ ακούς; Νέο παράθυρο»
Εγγραφα «δυναμίτες» στη φαρέτρα του Σαμαρά
Πριν από 4 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου