Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Πολιτική κίνηση με ρίσκο, η παραίτηση Βερελή

Διαστάσεις πολιτικής κίνησης παρά έμμεση ομολογία κάποιας υποπτης οικονομικής συναλλαγής στην υποθεση ΜΑΝ, έχει η παραίτηση Βερελή. Σύμφωνα με πληροφορίες δεν υπάρχει θέμα οικονομικού σκανδάλου για την αγορά, το 2002, των τρόλλεϋ από το Υπουργείο Μεταφορών.Η προσφορά της εταιρείας ΜΑΝ, δηλώνουν καλά πληροφορημένες πηγές, ήταν φθηνότερη κατά 3.5 εκατ ευρώ από τις υπόλοιπες προτάσεις, τα οχήματα καλής ποιότητας και ο διαγωνισμός ήταν υπό τον έλεγχο διακομματικής επιτροπής στην οποία συμμετείχαν βουλευτές του ΚΚΕ, του ΣΥΝ αλλά και μέλη του ελεγκτικού συνεδρίου (η ΝΔ απείχε τότε από όλες τις επιτροπές).
Ο πρώην υπουργός Μεταφορών, επέλεξε να ακολουθήσει μια τελείως διαφορετική στάση από αυτήν του κ. Παυλίδη, που αρνείται να παραιτηθεί παρότι τού το ζητούν ο αρχηγός και συνάδελφοι του από τη ΝΔ. Ο κ. Βερελής, που θεωρείται ευφυής πολιτικός, είδε επίσης ότι μέσα στο σημερινό κλίμα των σκανδάλων μια διαφορετική στάση θα τον έβαζε αντικειμενικά στη θέση του κατηγορούμενου.
Θεωρείται απίθανο ο κ. Βερελής να είχε έρθει σε συνεννόηση για την παραίτηση του με την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, με την οποία, ως “εκσυγχρονιστής φιλοβενιζελικός” δεν διατηρεί τις καλύτερες σχέσεις. Ο ίδιος διέψευσε πληροφορία ότι εξαναγκάστηκε σε παραίτηση από τον Γ. Παπανδρέου. Αντίθετα, στην ιστοσελίδα του τονίζει ότι τον ενημέρωσε μετά την υπόβολη της παραίτησης στον πρόεδρο της Βουλής.

Με την παραίτησή του επιχειρεί μια ηρωική έξοδο από τη “νοσηρή ατμόσφαιρα”, προσδοκώντας σε πολιτικά οφέλη, όταν η υπόθεση ΜΑΝ ξεκαθαρίσει πλήρως. Το ρίσκο που παίρνει με την παραίτηση είναι η πράξη του να εκληφθεί ως ένδειξη ενοχής.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου