Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ BLUES


Το εβδομήντα-έξι λίγο πριν να φέξει
πήρα ένα πλοίο ασπρο σαν ψυγείο σαν νοσο - κομείο
Το εβδομήντα-έξι σαν χοντρό αστείο
κρύο χειρουργείο το εθνικό θηρίο μ' έστειλε - ε στη Χίο
θρυλικός κομπάρσος με προφίλ κουρέλα
λούτσα στον ιδρώτα σάπιο καλοκαίρι
κουρεμένοι σβέρκοι
Εθνική διχόνοια τράκες και καψόνια
ίδια πελατεία απ' το σινέ ομόνοια σαν φτηνή-η κολόνια

Το εβδομήντα-έξι έκλεισα τα μάτια
κάπνισα μια γόπα σβήστηκα απ' το χάρτη
Κόλαση του Δάντη
Σαν παροπλισμένος ψευτοεπαναστάτης
είχα τ' άλλοθί μου το κουτσό σκυλί μου
την αποστολή μου
Τραύλιζα διατάξτε εν σειρά δυο μήνες
μείναν άλλοι δέκα να 'μαι στο Χαϊδάρι
Παίδες εν καμίνω
Το 'κρυβα απ' όλους σαν παραχαράκτης
Είπα θα περάσει, ήμουνα προστάτης δώρο κι εφιάλτης

Διδυμότειχο μπλουζ Διδυμότειχο μπλουζ
Διδυμότειχο μπλουζ

Δίπλα μου η Αθήνα του Οδυσσέα σειρήνα
λαϊκή βιτρίνα ομφαλός του κόσμου
πίσω μου κι εμπρός μου
Χρόνια σαν ταβέρνα σαν καλλικατζούρα
κράτος φιλελλήνων του καιρού η λατρεία
ποιητική αδεία
Εν πάσει περιπτώσει πίσω στα δικά μου
στα χακιά άπλυτά μου στα εγερτήριά μου
στη μουγκή σκοπιά μου
στη μετάθεσή μου στο τρελό βιολί μου
στο βραχνό πρωινό μου, στο έτσι αλλιώς κι αλλιώτικο
μπρος στο Διδυμότειχο

Διδυμότειχο μπλουζ
Με ξεκούρδιστη κιθάρα Διδυμότειχο μπλουζ
Η χαμένη μου πεντάρα Διδυμότειχο μπλουζ
Λιγδιασμένη μου τσατσάρα
τα βρεγμένα μου τσιγάρα
σάπια φρούτα στα τελάρα
Διδυμότειχο μπλουζ, Διδυμότειχο μπλουζ
Διδυμότειχο μπλουζ
Τ' όνομά του είναι η αιτία Διδυμότειχο μπλουζ
τρύπα στη γεωγραφία Διδυμότειχο μπλουζ
αδειανή φωτογραφία, του παράλογου η θητεία
αγχωμένη μαλακία
Διδυμότειχο μπλουζ, Διδυμότειχο μπλουζ


-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου