Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΦΟΥΜΑΡΩ

Σαφώς και είμαι υπέρ του να μην "μαυρίζω" τα πνευμόνια των μη καπνιστών. Σαφώς και είμαι υπέρ του να μπορώ έστω να βγω έξω για να καπνίσω. Να μπορώ όμως. Σαφώς είμαι ενάντια στον "κοινωνικό αυτοματισμό" που πάει να δημιουργηθεί, και το χαφιεδισμό με την τηλεφωνική γραμμή. (Αλήθεια γιατί δεν υπάρχει μια τέτοια γραμμή για όσους π.χ. λερώνουν το περιβάλλον και για ένα σωρό ακόμη αδικήματα που η αστυνομία δεν ενδιαφέρεται να κυνηγήσει?) Δεν νιώθω ούτε ότι ανήκω σε άλλη ράτσα ούτε ότι είμαι υπάνθρωπος κτλ επειδή καπνίζω. Οσο για την εξάρτηση, όλοι έχουμε πλήθος ψυχολογικών κυρίως εξαρτήσεων. Δεν δέχομαι να χαρακτηρίζομαι ούτε λίγο ούτε πολύ ναρκομανής. Ομως δεν μπορώ παρά να στηλιτεύσω την υποκρισία του 99,9% των κυβερνήσεων όλου του κόσμου, με ένα παράδειγμα. Αν αύριο κυκλοφορούσα π.χ. ένα τρόφιμο με 60 καρκινογόνες ουσίες, και βέβαια ανάγραφα στη συσκευασία τους κινδύνους που συνεπάγεται η κατανάλωσή τους θα έπαιρνα άδεια να το πουλήσω? ΣΑΦΩΣ ΟΧΙ. Ακόμη και αν απευθυνόταν σε ενήλικες. Πρώτα θα έπρεπε να το κάνω ακίνδυνο

σε αποδεκτά όρια ή δεν θα έπαιρνα ποτέ άδεια να το πουλήσω. Γιατί ΟΥΔΕΠΟΤΕ δεν έγινε μια τέτοια κίνηση απο τα κράτη ενάντια στις καπνοβιομηχανίες? Και μην βιαστούν οι φίλοι μη καπνιστές (και όχι κατ'' ανάγκην ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΕΣ που έχει και μια ακτιβιστική χροιά που δεν μου αρέσει προσωπικά) να πουν ότι αυτό δεν γίνεται. Αν δεν γίνεται τότε θα έπρεπε να απαγορευόταν η κατασκευή/εμπορία προϊόντων καπνού. Νομίζω ότι ο πολιτισμός αυτό θα επίτασσε, και όχι υστερικες φωνές και σταυροφορίες. Τέλος έχω να κάνω μια πρόταση στους φίλους καπνιστές: Ελάτε να μην αγοράσουμε για 10 ημέρες ΟΥΤΕ ΕΝΑ πακέτο τσιγάρα να δείτε τι πανικό θα πάθουν 4.000.000 καπνιστές Χ 1 πακέτο Χ 2Ευρώ φόρος Χ 10 ημέρες = 80 εκατομμύρια ζεστά ευρουλάκια ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ που θα τα στερηθουν και θα πανικοβληθουν... (προβλεπω ΦΠΑ 24% σε μια μέρα) Υ.Γ. Φίλοι μη καπνιστές ΔΕΝ πληρώνετε εσείς την (μακριά απο εδώ) νοσηλεία μας. Την έχουμε πληρώσει ήδη. Δείτε το προηγούμενο νούμερο μόνο....
Λίλιαν Δρακοπούλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου